Jahopp

Hej!
Nu var ett ett tag sen jag skrev här..hehe..Men de har varit mycke har inte orkat plus att vi har varit sjuka i en vecka..jag var magsjuk och filippa hade förkyldning å feber.
Vi har varit borta i eksärad med..till min mammas faster. De var förra helgen. Sen har jag träffat vännerna å familjen. Varit på klädparty. köpte en tunika å e klänning till filippa. Varit på fest. fick reda på lite saker där som inte var så roliga heller. så då orkade jag inte skriva heller. Men men nu har jag tagit mig i kragen å skriver..hehe. Finns säkert mycke å skriva men kommer inte ihåg allt..tänkte bjuda på lite bilder tillslut..hehe


Denna stickade tröja fick hon av mi mammas kusin..som hade gjort den i födelsedagspresent..inte så jätte fin men den duger ia lla fall..hehe


leker ,ed morfan=)=) hennes favorit


Gosar med sig själv=) själv kär=)


Här var vi på kals hos filippas kusin som fyllde sex..Filippa skulle skramma hennes tremänning som satt i bilbarnstolen..han är väl typ tre veckor..hon tittade in och sa bö..hehe så gulligt


Från i förgår när hon fick inviga nya sandlådan hos mormor å morfar..

Ha de bäst..krama

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0