Helgen

Hej!
Nu har jag inte bloggat på ett par dar..så nu tänkte jag sammafatta helgen lite.

I fredags var vi ute på en premenad hela familen vi gick förbi flipiias farfar..

I lördags var vi till mamma och pappa. Vi gick ner till berget och lekte i lekparken där och åt glass.Var nästan ute hala dagen..Brännde mig på axlaran lite. kännde de nä'r jag kom hem hur de sved och kliade. Alexandra kom på kvällen å vi spelade lite spel och pratade.. trevlig trevligt. Filippa hostade å vaknade hela tiden så vi tog upp henne en stund..hon blev jätte pigg trodde inte att jag skulle få henne å somna..men när jag la ner henne så tvär deckade hon.

I söndags tvättade vi nästan hela dagen..På kvällen åkte jag till marina och vi tittade på film å åt pizza..Tack gumman för en trevlig kväll..Vi såg mamma mia..den var ju jätte bra..alla har ju sagt att den är så bra..å de var den..=)

I dag var filippa på dagis i morse..de hade gått jätte bra som vanligt. hon sov när jag hämtade henne..hehe sömntuta.
Så hon vaknade vid ett typ. så fick hon mat å leka en stund.. sen å¨kte vi upp till johanna och miranda..skulle hämta min duschcrem och så fick vi tårta för miranda fyllde ju ett igår..de hade nästan en hel tråra kvar...de vara mums. sen när vi kom hem så fick filippa äta gröt...hon har börjat å vilja äta lite själv i alla fall vara me å försöka äta själv..
Så här ser de ut efteråt=)tog ingen haklapp ska ju ändå tvätta den efter dagen--skulle ju inte ut nått mer heller..hehe.Kul hafde hon i alla fall..hehe

Ha de bäst..krama

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0