öppna=)

Hej!

i dag har vi varit i väg till öppna förskolan. de var lite barn där. Filippa kröp runt å ålade..så hon belv aldelses slut. hon sover nu.Hon har snart sovit i två och en halv timma. så slut belv hon..men hon sov ju inte så mycke i natt så de kan ju vara därför. Väntar på att hon ska vakna så vi kan gå i väg å leka med Linnéa.

Jo de blir gött . med större. får ni komma dem som jag känner...=) Jo hoppas du blir bätte Anna så vi kan ses alla tre..Jo vi håller nog på å flyttar när du e hemma Eva så du kan få se hur vi ska bo..hehe=)Hoppas ingen stör sig på att jag svarar här på bloggen..tycker de e lättare å sen får ni svar på en gång..hehe..

I möra tänkte jag åka till mamma å pappa rn sväng på förmiddagen.. sen ville Renate att vi skulle gå på stan. Då ska jag passa på å köpa en liten födelsedaggspressent till Linnéa som blir ett snart ju..gud va tiden går fort..tycker inte de var längesen vi gick å var gravida ju...eller hur sussie?

jaja nog pratat nu.-..vi hörs snart..sköt om er så långe å sakna mig inte för mycke..krama

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0