längesen

Hej!

Nu sitter jag här igen..det var ett tag sen.vad har hänt då? Vi fick sålt lägenheten igår=) Har börjat packa med.Flyttar ju på lördag.så nu slipper vi dubbla hyror. Filippa kryper fort nu. Hinner knappt med.

Idag har vi varit på öppna förkolan, Filippa är inte kvar i samma rum länger utan vill utforska hela öppna..hehe. Sen Åkte vi till mamma å pappa. Marina var med dit. sen hem å hämta ut hm paketet. fina kläder några toppar till mig, lite kläder till micke och sen en klänning och en munkjacka till filippa=)Facket ringde med. Å nu har jag inga las-dagar kvar..hmm hade liksom 632 stycken..man ska ha 725 för in-lasning. Men hon skulle i alla fall se vad hon kunde göra.

I möra kommer svärmor å är barnvakt så jag kan packa i fred.Sen kommer hon kanske på torsdg om de behövs. och sen på fredag när jag ska tvätta. Hon är snäll hon.

okej de var väl allt denna gång..ha de bäst.
Kram


Kommentarer
Postat av: Anna

Du hamnar på företrädeslistan när du har 450.. så dom lurar dig. Då har du förtur till vikariat osv..

O alla dina kan inte ha försvunnit för du varit hemma 1 år.. 365 dagar/år är de som försvinner.. så, låter helt sjukt.

2009-01-26 @ 21:52:02
URL: http://liselle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0