Jippi

Hej!

I dag e jag glad..fick redan på att vi fick lägenheten. vi flyttar den 31:a januari så de är bara 17 dagar kvar. Är de bara till att börja packa. får se om vi får sålt på våran lägenet, så vi slipper dubbla hyror denna månad.

I dag har vi varait hos sussie å linnéa. Sen åkte vi till karin en sväng.

Filippa har kryp mest i dag,Några gånger har hon bara ålat. hon försökte ställa sig mot rumsbordet med de gick inge vidare. men de är på god väg i alla fall..

Ska åka till mamma å pappa i möra. de har inte träffat henne sen i torsdags. så de blir nog glada.

ha de bäst.

Kommentarer
Postat av: Eva

Kul att ni hittat nytt boende! :)

Vart ska ni flytta?

2009-01-16 @ 20:07:41
Postat av: Eva

Kul att ni hittat nytt boende! :)

Vart ska ni flytta?

/Eva

2009-01-16 @ 20:08:22
Postat av: Anonym

Hej gummz.

Var ska ni flytta då? Kul att ni fick den o de gick så fort tills ni får flytta.

Hittat någon som vill köpa eran då?



Kram

2009-01-16 @ 22:35:17
Postat av: victor

ÅLDRANDET ÄR EN SJUKDOM SOM TORTERAR OCH DÖDAR GAMLA MÄNNISKOR VARJE DAG,ALLDELES I ONÖDAN EFTERSOM ÅLDRANDET I TEORIN KAN BOTAS. KOLLA IN MIN BLOGG DÄR JAG SKRIVER OM ÅLDRANDET OCH MÖJLIGHETERNA ATT BESEGRA DET!

2009-01-16 @ 22:41:10
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/
Postat av: Anna

Det är jag som skrivit inlägget som är anonymt.

Mitt namn verkade försvinna på något konstigt sätt.

2009-01-16 @ 23:25:58
URL: http://liselle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0