Helt slut

Tjo!

Nu har hon äntligen somnat. La henne vid halv sju somnade inte förens vid nio. hon var över trött. Hon sov typ en halv timma hos mamma å pappa. så den när vi var på väg hem från stan somnade hon i vagen typ vid fem. så jag väckte henne när vi kom hem.då hade hon bara sovit typ 15 min högst. I dag var jag fört hos mamma å pappa på förmiddagen.Sen hemma en sväng å sen på stan med Renate.

Sen har jag varit duktig i dag och gjort egen barm mat hehe..micke åt lite av den..tycket den var jätte god.=) så vi får hoppas att lilla tjejen gör de me..

I dag har filippa bara krypit och nu går de undan..gud va snabb hon är,..jätte duktig juu.

så de var väl allt i dag..men vi hörs...krama

Kommentarer
Postat av: Anna

De dröjer nog inte innan lillflickan går :)

Kolla gärna in till min blogg någon dag :)

2009-01-23 @ 23:31:08
URL: http://liselle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0