Hej

Hej!

Nu har jag inte skrivit på länge ju. hehe har haft fullt upp. filippa kryper å är över allt nu.Man sitter typ i vardagsrummet å sen bara"vart tog filippa vägen" hehe snabb är hon. nu önskade man att hon var där man la henne.HOn vägrar äta puré. tänkte föröka att göra egen i möra när barnbidraget kommer.Så Kanske kon äter. Å de är inte kul å byta blöja nu heller på henne. hon bara ska runt och i väg. så de är snabba ryck som gäller.I morse rullade hon runt och kissade samtidigt, så de vara bara byta strumpor på henne de belv genom våta i kiss.Tänkte svara på frågorna här som de är okej?

Vi ska flytta till såningsvägen 12b. de är en fyra. Det ligger vid karlbergskiosken.Vi har inte fått sålt våran än. med det har varit några å tittat. var två här i kväll och tittade..en gubbe som ville ha en övernattnings lägenhet å se en tjejs föräldrar. hon bor i stokholm så hon hade lite svår å komma å titta.Hon ville flytta hem till karlskoga.

I dag var vi hos johanna å miranda så de fick leka lite. Det var ju ett tag sen. Filippa skulle bara ha mirandas napp hela tiden och henne leksaker hon hade. Alla barn vill ja ha leksaken som den andra har. Sen på eftermiddagen kom sussie och linnéa.


Jätte glad=)


Leker med Linnèa



Filippa nyfödd lite skillnind va? hehe

Så nu har jag bjudit på lite bilder som plåster på såren, för att jag inte skrivit på länge.hehe


Ringde facket i dag med. de skulle se vad de kunde göra.Hon skulle ringa å kolla lite. sen skulle hon ringa mig igen antingen i möra eller på onsdag. Får se. hoppas på de bästa.hehe

De var väl allt tror ja...

Nej föresten.  var på babycaèt i torsdags. De öppnades en helt ny värld där.Hon har ju inte kunnat röra sig så där förut. men nu helt plötsligt kunde hon de.Hon hittade en låda med plastbilar som hon satt och rev ur. Sen en stor spegel som hon titta å pradtade med.Hon vinkade till sig själv där..jätt kul=) HOn har ju blivit så stor gumman min.

Sitter på Tradera å titta barnkläder..farligt farligt.

Nä nu ska jag sluter känns som jag bara sitter å babblar på en massa. hehe..men de har hänt en del sen sist..

ha de bäst krama

Kommentarer
Postat av: Eva

Okej. hoppas ni trivs bättre i det nya boendet.

du kanske håller på och flyttar när jag är hemma, så man kanske får se hur det ser ut?

2009-01-19 @ 23:10:33
Postat av: Anna

Göttans me större lägenhet :)

Jag hittade ju en för några månader sedan ja ville ha men samtidigt inte. Vi va där o kollade eftersom vi kände dom som hade den o ja blev kär direkt men så tänkte man efter att de va nog inte precis där man ville bo o så man ville bo.

Får försöka ses snart alla 3! Ska bara se till o ta mig t doktorn så ja inte smittar flickorna.

Kram

2009-01-20 @ 08:58:28
URL: http://liselle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0