hej!

Hej! Nu var de längesen=) hehe..har haft fullt upp hela tiden..har skaffat facebook nu också..hehe. Blev Osamns med en person me..inte kul å vara osamns..men men.


Filippa går nu längst möblena å fort går de..hehe.hon har blivit jätte duktig.Hon somnar nu i sin säng själv på kvällarna me. annars har vi suttit där med henne.

I fredags var vi på ettårsklas..tack för tårtan den var jätte god. å grattis en en gång till den stora tjejen..ja de dröjer inte länge förens filippa blir ett ju.sen var jag till marie å andreas, vi kollade å film å åt mat.ska citera marie..MIn mage är hungring men inte jag=) lilla marie då..

i Lördags tbättade vi..sen var micke och jag ute och åt å sen var vi på bio..the unborn..den var jätte bra.

och i dag har vi bara slappat.
 

i möra kommer eva å sussie på förmiddagen sen ska sussie och jag i väg å söka sommarjobb på lasarettet..hoppas man får nått. men de tror jag. så filippas farmor kommer hit å är snäll å stiiet barnvakt medens vi åker. blir ju int så länge..


ha de bra..kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0