Rörigt

Hej!
Jag i dag har de varit rörigt. Fick reda på att vi fått dagisplats på lärkan=) så jag har ringt å krånglat å grejat..har sagt i från min mammapeningen från och med på måndag. Så på måndag ska jag till arbetsförmedligen å skriva in mig. Var till Geologen med på arbetsinterjuv för sommar jobb.Hoppas jag får de. Ska till Lss på månda med.

Var ute å promenerade i de fina väder i eftermiddags med Renate.Gött var de..men sen gick vi till pizzan och delade på en pizza så vi var ju inte så jätte nyttiga i alla fall..hehe. med de var ju jätte skönt å vara ute i solen..hoppas våren kan hålla i sig nu..Vill inte ha mer snö nu..*suck*

I möra ska jag till mamma och pappa=) Filippa blir ju så glad när vi kommer dit..Hon älskar sin morfar. Hon ska bara vara hos han hela tiden..

Nu får ni ha de så länge..krama

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0