Påskhelgen

Hej allihopa=)
Hur e de me er i dag då?Själv är jag lite förkyld fortfarande.Å filippa hostar å hostar.Tänkte berätta lite vad som hänt i helgen då.
I Lördags var vi hos mamma och pappa. VI åt påskmat de var gött..fast de är ju nästan som julmat.men ändå de är ju gött ju. Tog en promenad med filippa i vagen.

Hon sitter högre upp med ryggen nu..hpn tycker de är så kul att titta på allt man åker förbi. så goo gumman är. Sen när jag är ute med mamma och pappa så slipper man köra vagnen. de vill ju turas om å köra sitt lilla barnbarn. De är ju första me.

På kvällen vad jag i väg på fest hos sussie. De var kul till en början. innan allt hände..synd ju..Finns vissa personen som förstörde festen.

På söndagn var jag hemma å degade. Fick sovmorgon me..tack älskling=) Fick sova ända fram tills nio..hehe låter lite..men icke när man har barn som vaknar kl sex halv sju varje morgon.

I går var jag åter till mamma och pappa=) Vi var till kristinehamn och åt mjukglass. Sen var vi till icamaxi och sen till coop. Filippa fick skor, en fliströja, ett rengställ och en liten kisse=) Hon tyckte den där kissen var så rolig hon skrattade, så i affären så vi köpte den åte henne=))

Var ju tvungen och klä ut henne på coop me=) visst är hon fin?

När vi kom hem fårn coop så åt vi, sen fick hon gunga innan vi åkte hem. Hon somnade gött i bilen. Hon fick ju välling hos dem..så de var ju bara ta av henne kläderna och lägga henne.




I dag var sussie här på morgonen medens linnea var på dagis. Sen åkte vi till dem på eftermiddagen så tjejerna fick leka lite. Nä nu är jag så trött så nu ska jag nog krypa ner i sängen..ha de så bar så länge så får vi se när jag bloggar här näst.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Charlotta sundh

cooooling i solbrillor :d

2009-04-19 @ 16:06:33
URL: http://charlotta90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0