Måndag

Tjoo!
I dag har jag bakat tårta tills i möra..filippas första tårta. Blev inte så jätte bra..men den får duga.Ska ju ändå ner i magen..hehe


Så här blev den.

Sen tog hennes farmor med sig henne på en promenad så jag fick städa. så nu är de fint ett tag till..hehe.

Renate kommer snart..ska ta en promenad ner till stan, när den lilla damen har vaknat.
Ja som sagt i möra smäller de då är min lilla tjej inte liten länger utan ett helt år.
Tänkte bjuda på lite gamla bilder från detta år..Se om ni känner igen henne.


Här ligger hon i magen ju..=)


Bara några timmar gammal


Ca 2 Månader


Ca 4 månader


Ca 8 månader


Hehe här är hon som hon ser ut i dag=)

Nu kom renate så nu ska jag vara social..ha de bäst..krama


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gullunge där:) Tårtan blev ju jättefin:)Hoppas den smakar:)

2009-04-20 @ 18:34:52
Postat av: Mia

De var från mig haha:P

2009-04-20 @ 18:35:30
Postat av: Mia

Grattis Filippa:=)

2009-04-21 @ 18:36:23
Postat av: Virreh

Fin tårta! =) Grattis till stora tjejen =)

2009-04-22 @ 16:38:14
URL: http://virrehvurr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0