Lördag

Hej!
I dag åkte jag och micke till örebor och köpte födelsdagspresent till våran lill gumma. Vi köpte ett pussel o så köpte vi lego..hoppas hon blir glad i möra när hon får leka med det.Filippa har varit hos mormor och morfar i dag medans vi var till örebor..de hade gått jätte bra. De hade varit till berget å köpt glass och lekt i sandlådan, Det var ju typ sommar väder ute i dag..guu va skönt de har varit.

Sen när vi kom hem åt vi sushi. å sen åker jag hem och vilade en stund å sen i väg och till degerfors. Hon sov ute i vagnen när jag kom..gött för henne å kunna sova ute..de sover ju så bra då. Vi åte hemlagade köttbullar å potatis till kvällsmat de var gött..Filippa fick gunga å krypa runt på altanen. Hon kröp under soffan där ute..

Så gullig..hon hittade löv där under me..hehe

Sen har ju mamma och pappa en skål med äpplen på rumsbordet. Hon tog ett äpple själv..sen tog hon ett åt morfar..sen sa hon tack..hehe så goo..


Nöjd med sin fångst..hehe=) mums mums..hehe

Sen tänkte jag att hon skulle somna i bilen när vi åkte hem..men de ville hon inte..så jag la ner henne när vi kom hem istället..hehe. Hon somnar när man inte vill att hon ska somna å somnar inte när man vill..hon e väl för rolig bland.

Ha de bäst..krama

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0