Hosta

Hej!
 konstigt å se mig här dan efter ett inlägg?Fick lust å blogga.Nyss lagt tösen.

Idag ringde jag till Barnmotagningen för å höra om man kunde få nått för hostan som hon har. har typ inte sovit en blund i natt. Hon bara hostar. Hon hostar i sömnen men jag vaknar ju av hennes hostningar.eller vad de heter..hehe kanske belv galet=)Då bjuder jag på de hehe. Hon fick ventolin å prova får se om de hjälper. Trodde de skulle vara värre att få i henne de men hon sörpla i sig de. Har vstit hos sussie i dag. Anna var där med. Vi åt och hade trevligt. Är så kul att vi blivit sams igen gumman.

På tisdag blir filippa ett år..gud vad tiden går fort. vart tar den vägen någonstans?

Nån som har nått bra tips på mat man kan göra?..mina fantasier har tagit slut.

De var väl allt i dag då.
Hörs kanske i möra.
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0