grillat

Hej!
I dag var filippa själv tre timmar på dagis från ätta till elva..de hade gått jätte bra=) Duktig tjej. men hon somnade i bilen på vägen hem från dagis. så hon fick sova vidare när vi kom hem.hon sov en timma sen ville hon ha mat å sen sova igen..så hon sov en timma till.

De var en jävla bil som hade ställt sig på min parkering här nere när jag skulle parkera när vi kom hem från dagiset.Så jag fick stå på gatan. Micke ringde till seuritas (eller hur de stavs) tittade ut å då åkte han precis, innan de hann å komma dit..typiskt att han inte fick böter..hehe.

Sen när filippa vaknat så åkte vi till mamma och pappa..renate var med dit. vi grillade och hade de mysigt. Tog nogra bilder i dag med..

Tog morfars glass..busunge


Sen hade mamma och pappa hittat min gamla stol som hon trodde var stöd..den gick hon med..hehe


Hittade min gamla blockflöjt..å hon spelade för oss..så fint gumman! en blivande artist.

Sen filmde pappa henne..hon lät så kul..hmm vet inte hur man lägger upp filmklipp..nån som vet?

ha de bäst så hörs vi..krama

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0