Födelsedag!

Tjoo!
Vad gör man nu då?JO man festar med sina underbara vänner som skrämmer än..thiii..Alex sa nyss böööööööö Bakom ryggen på mig jag hoppade till och skrek=)Kul gumman.

I dag har jag haf besök hela dagen..Av vänner och mina föräldrar.
MIna fördelesdagspresenter: Blommor,Bord och stolar till balkongen, trisslotter vann ingent dock illa illa när man fyller år o allt kan man ju få en lott med vinst tycker man :P,badsalt, diskmedel hade ju inget kvar juu..tack karin=))Sen var de nog inte så mycket mer.

Filippa fick filmer teletubes och kejsarens nyakläder...teletubes hon tycker de var jätte kul=))Sen fick hon plstleksaker till sandlådan. perfect till sommaren.

De var väl allt i dag tror jag=) Nä åt ju min kära sushi med..är ju fan beroende ju..gött gött=)
tack alla för en fin underbar dag..nu är man ett år älder.hmm snart pantionär ju..hehe eller hur renate?

Nu var de allt=)

Ha de bäst..krama

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0