Dagis=)

Hej Hej!! Nu har min stora tjej börjat dagis. Det har gått jätte bra. Hon är så duktig.Hon smiter i från mig och leker med de andra barnen där. I dag gick jag i väg en stund..gick till marie som bor precis där. Det hade gått jätte bra.


 I går var vi hos fotografen. De gick bra förutom att hon inte ville skratta. Hon såg så allvarlig ut. men hopps de blir bra ändå.Fotona skulle komma redan på fredag
.
Den här klänningen hade hon på sig i går på kortet å hon var så fin i den..Lite lång dock.

Var till ÖoB i går innan fotograferingen. Gud va mycke folk. men de öppnade ju igår så de e ju inte så konstigt. Köpte bara ett par strumpor och babyolja. orkade inte titta mer..Får ta de en annan dag när de inte är så mycke folk.

I onsdags kom filippas tremänning. en lite kille som ska heta milton. Så söt var han på kortet vi fick.

Kl 13 ska vi i väg till BVC..så min mamma kommer och följer me. vågar inte gå själv när hon ska få sprutan..är ju så spruträdd själv.

De var väl allt i dag..

krama

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0