Bakat

Hej!
Nu har jag bakat mockarutor. De blev lite brännda i kanterna så de bitarna har jag slängt. Vill ju inte bjuda på dem ju. I möra blir de att baka bullar. Hmm mycke att göra innan man ska ha kalas.

I dag kom filippas farmor en sväng med hennes present till filippa. Hon fick en ambulanshelekopter med tre gubbar. hehe den höll hon på å plocka me länge.hehe. Hon behöver ju ha lite större leksaker nu..ska ta nån dag och ränsa hennes leksaker. Hon börjar ju bli stor nu min lilla tjej. Var till affären förut me och fick frisk luft..gött e ju så fint väder..Våren har äntligen kommit.

Förlåt för stavfelen igär men hade drukigt lite. Vad hos renate..Jag, karin och alexandra. de var kul..satt bara å drack lite och sjöng singstar..kunder dock inte sjunga..hes=(
Nä nu ska jag äta innan de blir kallt..krama

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0