helg

Nu tänkte jag betätta lite kort vad som hänt i helgen. Lördag: vi tvättade på förmiddagen.Sen hade vi tänkte gå på bio jag och min sambo, så mamma och pappa skulle vara barnvakt. Men typiskt var att när vi satte oss för att titta på bion funkade inte ljudet. så de vara bara att få tillbaka pengarna och åka hem. hmm söndag: Var vi hela familjen ute och gick en promenad i de fina vädret. blåste lite dock, men var uppehåll i alla fall. Sen gick filippa å jag hem till Renate. Hon ville gå en sväng, så vi följde med=) Har precis kommit hem från sussie. ska snart åka och hämta micke på jobbet. Så vi kan åka ner till badhuste å simma lite=) puss å kram

Kommentarer
Postat av: Sussie

kolla min blogg :D

2008-10-16 @ 11:25:25
URL: http://mammasussie89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0