News on the front!

I dag söndag den 23:e November var det ingen rolig dag. För Filippis är sjuk. Hon har varit gnällig och hängig hela dagen. Tog till slut tempen på henne och det visade sig att hon hade 39.6 i feber :( Hon har inte sovit mycket i natt utan har sovit max 2 timmar i sträck. Det blev lika lite sömn för mig. Jag mår dåligt när Filippis är sjuk men det är väl dom känslorna man ska ha. Gav henne alvedon nu på kvällen och då blev hon sprallig och glad när den hög in :) Det var härligt att höra hennes skratt och se att hon mådde bättre av det. Dessutom är hon jätte duktig när hon tar alvedonen. Gnäller nästan ingenting :) Annars har det inte hänt mycket. Varit hos mina föräldrar i dag. Tvättade i lördags, annars har jag och min sambo bara ätit godis ;) I morgon är det Måndag igen och på Tisdag är det bara 1 månad kvar till jul. Dags att börja jul pynta snart antar jag. Ska bli kul med Filippas första jul och se hur hon reagerar när hon får se tomten :) Nej nu blir det tv och slappa. Filippa har vaknat till också ska se fall jag kan få henne och sova igen. Kanske dags för en ny dos alvedon snart igen :/ Ta hand om er Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Va roligt o se att du också börjat blogga :)

2008-11-28 @ 12:03:49
URL: http://liselle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0