babycafé

Hej
! nu var jag här igen..lite dålig på å skriva..men ska försöka bli bättre...nu äntligen funkar bilen..de var ju då mitt fel att den inte ville starta i tisdags..är lite glömsk..hade glömt lampan på..hade den så att inte filippa skulle somna i söndags.. men men de är sånt som händer ibland..


Har varit på babycafé i dag..först var vi hos sussie och badade filippa så hon var ren.. vi hade lite mysigt på cafét barnen var så söta..vissa hade tomtedräckt.
.
så fin i dag gumman
Titta vilken fin tjej..

I morgon blir de bio med min sambo.. mina föräldrar kommer och är barnvakt på kvällen..på dagen ska jag in till dem och fika..min bror fyller 19..så de blir lite tårta..mums..


ha de gott..puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0